Instrukcja korzystania z BIP

Menu główne strony podmiotowej znajduje się w lewej sekcji strony i tworzone jest przez redaktora strony podmiotowej. Menu zbudowane jest na podstawie kategorii tematycznych, do których dodawane są komunikaty.
Treść komunikatów to informacje publiczne wyświetlane w głównej części strony BIP. Po kliknięciu na wybrana pozycję menu wyświetlą się wszystkie komunikaty dodane do wybranej kategorii tematycznej.
Rejestr zmian- to informacja generowana automatycznie dla każdego komunikatu. Rejestr zawiera poniższe dane:

• Temat informacji
• Podmiot udostępniający informację
• Ilość wyświetleń komunikatu
• Kto wytworzył informacje
• Kto wprowadził informacje
• Datę wytworzenia informacji
• Datę udostępnienia informacji
  oraz dane związane z historią zmian komunikatu:
• Data zmiany komunikatu
• Opis zmiany
• Informacja o osobie dokonującej zmiany

Wszelkie informacje zawarte w rejestrze zmian można wydrukować dzięki opcji Drukuj, dostępnej w oknie dialogowym wybranego rejestru.


Opublikował: Mariusz Stanecki
Publikacja dnia: 09.01.2012
Podpisał: Mariusz Stanecki
Dokument z dnia: 02.11.2011
Dokument oglądany razy: 6315
17.08.2019 // kalisz.sr.gov.pl/bip